Whitepaper - 7 keuzes rond een digitaal magazine
Als organisatie ben je steeds op zoek naar manieren om je doelgroep nog beter en effectiever te bereiken. Daarbij houd je het communicatiedoel nauwlettend in de gaten. Wat wil je communiceren en vooral waarom wil je dat communiceren? Tegelijk vraagt de consument steeds meer tijd van organisaties en wordt steeds veeleisender. Consumenten willen gehoord worden en het gevoel hebben dat er zorgvuldig en transparant met hen wordt gecommuniceerd.
Een online magazine, speciaal ontworpen voor deze veeleisende (potentiële) klant, kan inspelen op die behoefte aan transparantie en / of diepgang. Het biedt de mogelijkheid om via rijke content, in aanvulling op je website(s) en social kanalen, te bouwen aan een goede relatie met je doelgroep, inspiratie te bieden en het gewenste imago rondom je merk te creëren.
Wij vertellen je graag meer over de 7 keuzes waarmee je te maken krijgt wanneer je eenmaal besloten hebt om een digitaal magazine in je (online) communicatiemix op te nemen. Door het maken van de juiste keuzes vergroot je je kans op online succes aanzienlijk.