Blogs met onderwerp: social media (13)
Het boeiende online speelveld van non profit organisaties
Door: Herman van Oorschot op 18 juli 2015
De impact van social media op de communicatie van non profit organisaties is groot, heel groot. Een goede relatie met de achterban en donateurs is essentieel voor goede doelen, belangenbehartigers en andere niet-commerciële ...Social Mediaplan
Door: Herman van Oorschot op 1 augustus 2012
Internetcommunicatie beperkt zich niet langer tot uw eigen website. Ook uw klanten brengen een steeds groter deel van hun internettijd door op sociale netwerken (social media) als Facebook, LinkedIn, Twitter, Hyves en YouTube. ...Appocalypse, now! Digitale chaos en hoe eraan te ontsnappen
Door: Herman van Oorschot op 23 februari 2012
Trekt u het nog? Al die blogposts en rss-feeds lezen, minstens drie keer twitteren per dag en eenmaal per week bloggen, je profielen actueel houden op Facebook, Twitter en LinkedIn, altijd online zijn, antwoorden op alle ...Social Pitch: publiceer direct vanuit xsite op social media
Door: Renate Sombroek op 7 februari 2012
Xsite wordt door onze relaties gewaardeerd om de snelheid en het gemak waarmee ze met dit CMS hun website up-to-date kunnen houden. Maar de eigen website is niet meer het enige kanaal waarmee online met klant en achterban ...Social Media Press release
Door: Bart Brugmans op 18 januari 2012
Om persberichten meer impact te geven en beter te laten aansluiten op de behoeften van deze tijd heeft Fullmoon voor communicatiebureau Lubbers & de Jong een Social Media Press release ontwikkeld. De ontvangers van ...Workshop: Sociale media en de eigen website
Door: Herman van Oorschot op 1 juli 2011
Internetcommunicatie beperkt zich niet langer tot uw eigen website. Ook uw klanten brengen een steeds groter deel van hun internettijd door op sociale netwerken (social media) als Facebook, LinkedIn, Twitter, Hyves en YouTube. ...Inspiratiemiddag: Social Media en de eigen website - de presentaties
Door: Herman van Oorschot op 16 mei 2011
Social media en de eigen website: It's in the mix! Afgelopen donderdag 12 mei heeft Fullmoon met een aantal relaties een middag van gedachten gewisseld over online communicatie via social media en de eigen website. Het motto ...Een Facebook fanpagina voor een bedrijf of organisatie
Door: Renate Sombroek op 14 april 2011
Een Facebook pagina is een geweldige manier om de dialoog met je klanten of de achterban van je organisatie aan te gaan. Als bedrijf maak je gebruik van een fanpagina in plaats van een profiel. Je verzamelt hier geen ‘vrienden' ...Relatiemiddag: Uw website en de sociale media
Door: Herman van Oorschot op 11 april 2011
Xsite wordt door onze relaties gewaardeerd om de snelheid en het gemak waarmee ze met dit CMS hun website up-to-date kunnen houden. Maar de eigen website is niet meer het enige kanaal waarmee online met klant en achterban ...Wat is de perfecte tool voor social media beheer?
Door: Renate Sombroek op 24 maart 2011
CoTweet, Tweetdeck of Hootsuite? De voordelen van het inschakelen van sociale media worden steeds meer op waarde geschat. De dialoog aangaan met een klant of donateur helpt aantoonbaar om de betrokkenheid te vergroten. Keerzijde ...Zet website en social media samen in: een 7-stappenplan
Door: Herman van Oorschot op 24 januari 2011
Behalve via hun website bereiken de meeste organisaties hun doelgroep tegenwoordig op internet via sociale media. Het is een extra kanaal met een eigen aanpak en dat betekent ook een extra communicatie-inspanning. Zorg er ...Twitter tips
Door: Renate Sombroek op 13 januari 2011
Tips om meer volgers op Twitter te krijgen. Wees herkenbaar.Gebruik voor je professionele account een herkenbare naam, vergeet niet een profielfoto toe te voegen. Wees authentiek!Wees je zelf en vind je eigen toon op Twitter. ...