Door: Herman van Oorschot op 14 april 2011
Een nieuwe lente, een nieuw geluid. We zijn verheugd deze maand twee nieuwe klanten te mogen voorstellen: het Nationaal Comité 4 en 5 mei en Eyeon, planning and control solutions.
Het Nationaal Comité 4 en 5 mei heeft Fullmoon geselecteerd als partner voor de ontwikkeling van haar nieuwe website. In samenwerking met het Nationaal Comité 4 en 5 mei en haar vaste ontwerpbureau Black Magic Marker zal Fullmoon de nieuwe online communicatiestrategie ontwikkelen.
Consultancy EyeOn heeft een BHAG: a Big Hairy Audacious Goal. Het bureau wil de meest gerespecteerde speler worden als het gaat om het verbeteren van planningsprocessen. Fullmoon is geselecteerd om met EyeOn de online strategie uit te stippelen en te realiseren die dit doel binnen bereik moet brengen. Binnenkort meer hierover. Eén tipje kunnen we al oplichten: online professional communities gaan een belangrijke rol spelen bij het halen van dit grote, harige, stoutmoedige doel.